sejarah

Wednesday, April 13

Aku dan Deactivate

Deactivate apa? Of course lah Facebook! Takkan buku kot!

Motif? Senang saja, sempena study week ni, aku kena fokus. Tiada benda lain terutamanya Facebook [sebab Facebook mengganggu tahap fokus aku semasa membaca slide-slide di laptop dan ketika membelek buku-buku yang agak tebal!] 

Sebenarnya aku dah praktikkan perkara ni sejak semester 1 lagi. Maka aku teruskan dengan perjalanan menuju kejayaan untuk semester ini! [Semangat habis!] Maka, tadi aku pun deactivate Facebook aku buat kali kedua. Yang tak menahan, lepas aku deactivare, Facebook telah mengelarkan ayat yang lebh kurang begini: "Hope you will come back" Hahahaha [=,=]

Jadi, kepada semua students USM, Happy Exam Fever!!! [Juga ditujukan kepada sesiapa sahaja yang sedang study week or sedang exam, yang dah abes, anda dikecualikan.]

Nota kaki: Aku tau mesti ada yang akan rindu dan tercari-cari di manakah akaun Facebook aku semasa nak tag nama aku dalam status, photos or wuteva!




1 comment: